Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 6 mars 2015

Fredag det är.......

Hjälp vad veckorna går fort bara rusar förbi........ idag sken solen från lunchtid...... Linnéa va snäll och tog med Sissi ut ,märks nu att Sissi tycker det är spännande att gå ut när hon slipper frysa så fort hon sätter nosen utanför dörren....... sen efter maten vid 16.30 så gick pappan,Ville ,Linnéa och Ebba ut och spelade fotboll, skönt att det är ljust längre nu......Även Sissi va med ute......jag har haft ont i magen nästintill hela dan idag tar sån tid innan morfinet hjälper......och så dessa förbenade blåsor i munnen,nu går det knappt att äta ngt för det gör så ont i dom och prata är inte kul.....tur jag har min nattamat ....... idag blev jag färdig med Ebbas kofta nu ska den bara sys ihop och stickas halskant....... så nu började jag med en tröja till mig.....som jag ska sticka på mellan mina beställningar.......ska sticka i ett garn som heter Vigga.....i rosa ♡♡♡♡♡ Tittade på Let's Dance och än har jag ingen favorit......men orkar inte sitta och kolla in nyheterna för att få reda på vem som åker ut.....tycker det är jobbigt när nyheterna delar upp program....... nu ska jag försöka få en nypa sömn....och inte som inatt när hostan väckte mig x antal gånger ☆Godnatt☆ ♡♡♡


1 kommentar:

  1. Du har säkert tänkt på det själv, men isglass lindrar såriga munnar/halsar väldigt bra....hoppas du snart blir bättre...kram S <3

    SvaraRadera