Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 7 mars 2015

Tack Gunilla & En mysig Albertina träff

I dag va det dax att samla Albertinorna igen för en stick,virk och broderiträff......hade fixat lite smarrigt fika och sen hade vi det supermysigt......... Sen kom vi äntligen i väg till blomaffären som ringt och sagt att jag har blommor att hämta ........ Så Tack Gunilla från Gotland för den fina bukettten.......Emma hade med sig en bukett rosa tulpaner när hon kom ikväll ♡♡♡ jag älskar tulpaner.......värken i magen har varit envis idag och även blåsorna i munnen har varit jobbiga.... och hostan den gör så ont att hosta då mage och mun blir påverkade..... fy va trött jag är på detta........men nu ska det försökas få lite sömn för imorgon är det dax för Vasaloppet första gången på 10 år som pappan är hemma och ska titta på det han med....... så ☆Godnatt☆ ♡♡♡





5 kommentarer:

  1. Så fina blommor du fått. Härligt med tulpaner.
    Kram Lena växjö

    SvaraRadera
  2. Härligt med Albertina träff ...särskilt när du har det jobbigt med magen och munnen. Ett ståtligt namn passar väldigt bta för handarbetsträff. Idag är det Vasaloppet...synd om åkarna när det har blivit så här varmt. Det blir nog jobbigt för motionärerna. Vackra blommor! Själv drömmer jag om penseer. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Älskar tulpaner det kan man aldrig få för många av.

    SvaraRadera
  4. Hej
    Så fina blommor du fått, du är så flitig , jag själv är ny op , känns svårt och min stickning får vila lite , men tänkte ändå gå på stickcafe i kväll, man behöver detta ombyte , vad tyckte du om vikingganets mönster ( det norska ) ??
    Krya på dig

    SvaraRadera
  5. KRAM ! Härligt att kunna ha syjunta med sina döttrar :)

    SvaraRadera