Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 23 september 2014

Frusen.......

Hua vad kallt det va ute imorse.......nu åker långkalsongerna på....och tas inte av förräns i Maj/Juni..... annars så bjöds det på sol idag.men även en och annan regnskur.....fick en visit av Sara och Isak en stund på förmiddan som tagit sig en cykeltur till oss då dagis hade planeringsdag så dom va lediga.... har stickat färdigt Isaks röda tröja och det är bara ärmarna kvar som ska sys i ♡♡♡ Så nu har jag börjat på en vit volangkofta som Linnéa beställt till Ebba.......och sen kom det ett härligt paket på posten med ljuvliga nystan att klämma och krama på......och ett va så härligt regnbågsfärgat...... ja ja få se vad det blir av den mysiga högen, fick även hem lite mönster ♡♡♡♡♡ Såååååå nöjd........... idag blev det stuvad potatis och isterband till middag.....lyckades nog få i mig 3 matskedar av maten, älskar ju isterband m lingonsylt och stuvad potatis...... undrar om jag någonsin kommer att kunna äta en vanlig lunch / middag i mitt liv igen........tur det finns dropp......... sen har kvällen bara rusat iväg och nu är det dax för sängen ☆♡☆ Sissi sover redan sött och nu är det min tur .......☆Godnatt☆

6 kommentarer:

  1. Här finns en till som hoppade i långkalsonger i morse. Jag älskar hösten ändå ❤️
    Jag håller tummarna för att du kommer att kunna äta ordentligt igen.

    Sov gott fina du ✨💙✨
    Anki

    SvaraRadera
  2. Ja plötsligt blev det höst men vi har ju haft en ovanligt fin och lång sommar. Jag räknar ner dagarna. På måndag är det dags för 78 D för mig igen. Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ni får fira med en trerätters ute när du blir friskförklarad;)

    SvaraRadera
  4. Ja du, det är inte utan att jag själv har lust att dra på mig långfillingarna! inte är det varmare idag onsdag heller. Hösten kan vara fin med sol och hög luft, men regnandet och klistriga löv på marken hoppar jag gärna över. VILKEN härlig hög med garn! blir mycket fint av den. Kramkram

    SvaraRadera
  5. Hoppas denna onsdag har varit bra med mycket Sissibus, stickning givetvis. Man får bra vibbar av garn så jag önskar dig en god natts sömn i din garnkammare. Natti natti kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Ja här i Värmland har det varit kallt jag har fått leta upp fönsterskrapan till bilen, hu va kallt det var åt händerna.
    Kram från Christina
    Godnatt önskar jag dej

    SvaraRadera