Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 21 april 2011

Snart kväller......


hjälp va dagarna går fort......svisch så är det kväller......det kom lite regn mot kvällningen men det behövdes faktiskt...va snustorrt i backen.......Pappan fixade storhandlingen inför Påskafton....skönt att det är avklarat.....blev en helt underbar kvällssol......Pappan fixade också ett nytt tak till "Bodegan"....Nej nu ska det fixas lite kvällskaffe och sen ska Lilla Hjärtat få sin kvällsgröt........Ha en mysig kväller =) För det ska vi ha =)

1 kommentar:

  1. SV; Ja billigt och billigt, jag handlar de medsta av mitt garn där. Hon har dropsgarnerna och de tycker jag är billiga och bra. Är lite osams med Tradera får inget nytt lösenord fast jag ber och ber.... Hittade ett bomull/ullgarn som var tvungen att följa med som ska bli en sjal. Men först ska jag fixa sommar ute på loftet så jag har nånstans att sitta och läsa en kursbok och.... *ler*

    SvaraRadera