Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 30 april 2011

Valborgsmässoafton =)

Sista April.....årets stora händelse i Uppsala !!! Tur man har växt ifrån det iallafall.......bara en massa fyllisar på stan.....Nej vi ska på 3 -årskalas och gratta Tuvisen.....tyvärr kan inte Pappan & Ville följa med då Ville kom hem från dagis igår och jag upptäckte tre koppor i nacken !!!! Ja Vattkoppor har han....Lilla Hjärtat mitt !!! Än så länge lindrigt och jag hoppas det så förblir.....just nu är han ute med syskon & Ludde hund =) Här hemma blir det nästintill folktomt idag stora barnen ska ju in och hänga i stan så Zacke blir hemma med Stormamman,Storpappan & Ville.....Men Zacke får följa med mig och Gratta Tuva.......nej nu ska jag fixa här hemma !!!! Ha en härlig sista april !!!!

2 kommentarer:

  1. Kul att ni kommer iallafall! <3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Men... Vattkoppor! Ska stackars Ville aldrig få vara hemme från skolan och vara sjuk? HAn gör ju undan allt iår....
    HA det så trevligt på kalas!

    SvaraRadera