Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 6 april 2014

Jobbig natt........

med hostan.......och pappan begav sig ut tidigt för att försöka få tag i en inhalator/nebulisatorsats men han kom hem tomhänt...... så jag fick stå ut över dagen tills jag skulle tillbaka till avdelningen........ städade i min takt så det skulle vara rent innan jag åkte,resten av dagen tillbringades i soffhörnan.....Snälla Faster Ingrid kom in med 2 stora påsar nybakta bullar......så mumsigt....... ungarna njöt.......Faster Titt kom in med en trisslott och jag vann 30 = ny lott........till middag i dag fixade pappan , det blev grillad falukorv med tomat och ost på och klyftpotatisen från igår fick duga idag med....... gott va det även om det bara gick ner en skiva...... har ingen matlust längre,och såååå trött.......  sen vid halv sju va det dax att bege sig upp till avd 78 D ....... nu är jag här och jag har inhalerat så nu är det tjockt......när slemmet rör på sig...... har lämnat prover,vägt mig och kollat syremättnaden....... kollade en stund på Annika Bengtsson....men nu är jag trött och ska krypa ner i sängen...... Så är jag nyfiken på vad läkarna ska hitta på med mig imorrn.......spännande .... ☆Godnatt☆
Ngn hjälpte Mormor packa "Sticktrunken"



11 kommentarer:

  1. Sov gott. Du är fantastisk. Beundrar dig. Kram och lycka till imorgon.

    SvaraRadera
  2. Hoppas på en lugn natt . Hoppas att dom kommer på något bra imorgon å att du kanske kan få lite näringsdropp så du återfår dina krafter så att du kan börja sticka igen. Din skyddsängel vakar över dig å ger dig styrka å kraft. Styrkekramar sissi

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får sova i natt du behöver dina krafter. Håller tummarna för att du får positiva besked av läkarna i morgon Kramar Yvonne en okänd som läser din blogg och följer din kära stickning.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får sova gott i natt,att du får bra nyheter av läkarna, att halsen läker ihop fort och aptiten kommer tillbaka !

    SvaraRadera
  5. Sticktrunken är superläcker...och bra att mormor fick hjälp o packa. Kan tänka mig att lillflickan skulle själv viljaha en likadan. Förstår ditt behov av att städa - min lilla mamma var likadan. Men lova i a f att du inte går i närheten av städskrubben eller köket på avdelningen. Och andra patienter behöver du inte ta hand om...Och du kommet att fixa det här. Tufft? Ja! Men du är envis och med din starka vilja och några skyddsänglar vid din sida så kommer du hem o får njuta av sommaren med din stickning o nya ksticktrunk. Min skyddsängel tittar till dig oxå. Sov gott. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  6. Kram på dej.
    Christina

    SvaraRadera
  7. Lilla Gumman vad du har det jobbigt det känns så hopplöst när du måste ha det så här. Jag tänker på dig hela tiden men vad hjälper det. Hoppas att du får den hjälp du behöver för att få må bättre det är du värd. Nu blir det ju vår å värmen kommer, Hoppas hoppas att du blir piggare med den. Så du åtminstone kan sticka.Kram

    SvaraRadera
  8. Godmorgon♡♡♡. Hoppas de hittar på nåt bra så du blir pigg. Kram Laila.

    SvaraRadera
  9. God morgon 😊
    Hoppas läkarna hittar på nåt riktigt riktigt bra för dig idag.
    Kram ❤️❤️❤️
    Anki

    SvaraRadera
  10. Sicken underbar överraskning - hembakta bullar! kan tro att ungarna glufsade i sig, det skulle jag också göra! Lilla gullungen Ebba som hjälper mormor att packa fina rullisen med blommor på. Vad skönt, nu är du i riktigt goda händer! alla mojänger och hjälpmedel på plats för att underlätta för dig. Hoppas du fått sova i natt. God morgon god morgon måndag!! idag blir en bra dag Bettan! stooor kram Eila

    SvaraRadera
  11. Blir så ledsen över att du inte kan få må lite bättre - hoppas så att du fått sova, fått i dig lite näring o kunnat återhämta dig en smula! Allt gott i världen önskar jag dig och din familj <3

    SvaraRadera