Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 27 februari 2011

Lilla sjuklingen

Öroninflammation = VAB dagar

I morse ringde jag 1177 igen och tidigt......före 08.00 och då behövde jag bara vänta i 10 minuter.....vi fick en tid till Lilla  klockan 13.30 såååå skönt för natten har inte varit rolig för honom.......alvedonen hjälpte knappt mot värken =( Men vi tog oss iväg till Farbror Doktorn och han konstaterade KRAFTIG öroninflammation på bägge öronen....stackars mitt lilla Då har han varit duktig ändå när han hade så pass inflammerat........på vägen hem fick han gå in på Leklust som sjukmuta och hittade en Srar Wars figur vid namn Cody och en ny Star Wars film och nya fina vattenfärger........sen for vi förbi Malin som skulle ha kalas för mitt äldsta barnbarn Gustav idag men som vi fick hoppa.....och ge honom kuvertet med födelsedagspengarna Mormors stora kille som fyller 15 år imorrn GULLE GURRA  men vi skriver mer om honom imorrn på hans stora dag !!! Sen hade Lotta (jag va brudnäbb åt henne när hon gifte sig 1966) Hittat en massa garner på sin vind som hon ville ge mig då hon själv inte stickar längre......OHHHHH JAAAAA det är ju som att får en skattkista........blev sååå glad för dom =) Nu ska maten sättas fram......mer om det senare !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar