Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 24 februari 2011

Sportlov =)

Sportlovsdag nr 4 =)

Ja då börjar denna dag lida mot sitt slut......och veckan med........skönt med helg,även om jag stormtrivs på mitt Tallen !!! Har fått såna sprickor på fingertopparna och det gör så jäkla ont.....får alltid det när det blir så här kallt ute....så jobbigt att sticka med det....va så glad att utslagen jag hade för ett par veckor börja försvinna.....så får man detta istället.....men stickningen kan jag inte låta bli
I dag har Pappan,Philip & Linnéa varit ute och skidat och då va det bara -8 ute,men när jag gick till jobbet imorse va det -25 och bussprutten va sen.....snacka om jag frös och ändå har jag ordentligt med kläder på.......Ville ville inte gå ut idag...det får jag nog med på dagis svarade han pappan när han ville ta ut honom......Dagens blev : Hemmagjord pizza. Jobbarkompisen vart jätte glad för sin lilla Brynäsmössa till den kommande "Bebben"....nej nu ska jag gå och plocka ur tvätten....alltså den tar aldrig SLUT.......sen ska det bli stickfåtöljen när Lilleman har nattats...Mammas Lilla I morgon ska sportlovsfirarna inta Fyrishovs Äventyrsbad....blir några stycken.....Nu Kaffe !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar