Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 22 februari 2011

Sportlovsdag nr 2

I dag har det varit en lugn dag i Djurströmska Palatset........Linnéa & Philip sov över hos Mia inatt och Julia är hos en kompis......Tim & Kim har jobbat......så när jag kom hem efter jobbet va det "bara" Pappan & Ville hemma........Pappan gav sig iväg ut på skidor......och Ville fastnade vid Star Wars spelet.........Just nu sitter han och Pappan och tittar på  Mysteriet på Greveholm.............Usch när jag gick imorse va det bara -13 ute och inatt ska det bli kallare har dom sagt på radion.......Jag villa ha VÅR NU NU NU NU =) samtidigt så vet man att när detta börjar smälta så för man snöra på sig skrillorna för att överhuvudtaget ta sig fram,både här på vår väg och i stan........nej nu ska jag gå och ta min kvällskaffe och sen fortsätta med Lillmössan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar