Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 25 februari 2011

Sjuker................

Sporlovsdag nr 5

Ja ibland blir det inte som man tänkt sig.......sportlovsfirarna skulle ju till Fyrishov idag.....men imorse vaknade Ville med tvär ont i örat....han har ju och är förkyld.....men det va längesedan han hade öroninflammation stackarn.......han har ju varit ett öronbarn så han tom har nedsatt hörsel på ett öra som vi går på koll med då han även har vätska står bakom trumhinnan......Pappan ringde mig på jobbet och jag hörde hur han grinade i bakgrunden......han ville ge honom smärtstillande men med Lilleman funkar bara suppar då han spyr av flytande......och det kunde inte pappan fixa ......men innan jag kom hem efter mitt pass så hade han lyckats få i honom tabletter......så vi får se vad detta barkar  Mia,Philip,Zacke och Linnéa skjutsade pappan in till Fyrishov och så handlade han på vägen hem .....och Ville fick en liten "sjukmuta"....Hamburgare från McDonalds....när vi för engångs skull köper det så är det fest =) Näpp nu ska jag gå och ta hand om varorna pappan handlat...och sen blir det ett pass med Bambustickorna =))

Sjuker liten kille.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar