Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 3 juli 2011

Fick besök......


av barnbarnet Calle ......Villes bästaste kompis.......Som kom över för att leka ett tag på eftermiddan.......Mia & Zacke har kommit tillbaka från sin tripp...........Till middag gjorde jag iordning resterna från grillningen i Fredags.....tog den skivade ytterfilén och la i en ugnsfast form,klyftade tomater runt om,blandade grädde(den röda)med grillolja och hällde det över sen hade jag på rikligt med riven ost.....20 min i ugn på 200 grader....hade färskpotatis och sallad till....det blev hur gott som helst =) Nu ska jag gå och sätta på lite nytt kaffe och så sätta mig att sticka ett tag.......Ville vill åka med Calle hem en stund när dom hämtar Calle .........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar