Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 31 juli 2011

Min Familj.......Min Rikedom ,,,,,,,,,,

Philip,Linnéa,Kim & Zacke

Finaste BRODERADE Jordgubbstavlan =)

Gäster börjar dyka upp =)

Malin

50-åringen





Eric Sade




På väg på Tipsrundan



Gissar polisonger

Gissar på ögonbryn =)





Kramar äldsta sonen =)


Sara berättar dom rätta svaren =)

Fick lite bilder av Emma från igår......men Tårtan i formen av en Jordgubbe......fick jag inte .....men jag har en tårta kvar så det blir en bild senare.....dom va så fina tårtorna.....Ville har varit nere hos Calle och lekt i lekparken på eftermiddagen,sen kom dom över hit och har badat och lekt i kaninhägnet.....Nu har Calle åkt hem för att äta mat =) Det har varit fint väder idag med.....får se hur länge det nu håller i sig......Ja då är det sista semesterveckan för denna sommar man går in i nu.....tråkigt men det ska bli så HIMLA KUL nu att komma tillbaka till jobbet igen !!!!! Näpp nu ska jag gå och ge Lilla Hjärtat lite att äta !!

1 kommentar: