Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 12 juli 2011

Villes dag med sin syster Yster =)

Bild på gärdet nedanför oss där alla djuren vandrar =)





Ville plutten hade en mysig dag min sin syster Emma igår....Just nu är det tyst här hemma....Pappan,Ville,Sara & Tuva är i Länna och badar........I går kväll efter "Johan Falk" på TV4 skulle jag stänga till och städa av ute så hörde jag hur det rasslade i gräset nedanför på gärdet......och då såg jag en familj Grävlingar.......3 ungar och en mamma.....dom va så söta med sina vita ansikten........Ekorren våran som kommer upp på verandan fast vi sitter där,upptäckte jag i morse håller på och bygger ett bo i tallen vid våran veranda.....han är så go när han hämtar mossa som växer under vinbärsbuskarna......han jobbar och sliter...... Näpp nu ska det stickas en stund till innan badarna kommer hem !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar