Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 31 juli 2011

Ni gjorde MIN DAG =)

Emma hade fixat en jordgubbstoarumsmatta

Min Bästa Faster Titt hade broderat en stor Tavla med mina favoriter =)


Presenthögen =)


Döttrarnas presentkort



Mina Favoritkillar =)

Ännu flera

Några till

Och sist men INTE minst Maken =)
Vilken uppvaktning det blev !!! ALLA KOM (förutom dom man trodde skulle ta chansen och komma nu då,inte ens ett Grattis) Och vi hade sån tur med vädret också.....Fick så himla fina presenter....Tack Alla <3 Ni vet vad jag tycker om !!!! Dom tre äldsta döttrarna hade ju då gjort en tipsrunda med bilder på mina favoritkillar och bara klippt ut valda delar på dom och så skulle ju jag gissa vilken det va.......Jag klarade alla utom en.....Luke Perry som va med i Berverly Hills för massa år sedan...den kunde jag inte..........och vinsten blev en shoppardag på lördag.....med en summa att handla för och avslutningsvis en 3-rättersmiddag på Tsatsiki !! En massa fina blommor fick jag också....synd att dom inte står så länge nu när det är så varmt ute......Sen hoppas jag att Emma skickar bilderna hon tog med kameran så jag får lägga upp dom bilderna senare idag....men jag tog lite bilder nu på morgonen på alla presenterna ÄR SÅ HIMLA GLAD FÖR ALLT IGÅR !!! ÄLSKAR ER ALLA <3

2 kommentarer:

  1. Å jag älskar dig <3 puss å kram på dig mamma!/ Malin

    SvaraRadera