Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 5 juli 2011

Lugnt !!! Trodde jag,ja........

En dag som varit grå.....men jag tror Ville & Zacke tycker det är skönt att kunna va ute utan att få värmeslag......dom far in och ut hela tiden......Hoppar höjdhopp,cyklar,imiterar Eric Sade och våldgästar "Titt" stup i kvarten (där hämtar dom kakor,godis &glass när suget kommer) Tur dom har våran "Titt"......Petra va här och hälsa på .....hon har ju nära nu när hon flyttat hem till mor & far sin......i september blir hon ju mamma också........Sen blev det stekt potatis,falukorv,sill & ägg till middag......och när vi vara klar så dök Kimsan & Ludde upp och fick sig mat dom också.......Sen for gänget ner till Gunsta för att lattja i lekparken med Malin och ungarna.....DÅ tänkte jag......åhhh då kan jag sticka en stund.........jovisst pyttsan......Kaninerna skulle ha mat,katterna skulle ha mat,såg att blommorna behövde noppas,tvätten skulle fixas och diskmaskinen plockas ur.....så,så va det med den stunden =) Nu ska jag fixa det sista innan dom kommer hem för sen ska Mamman titta på Morden i Midsommer.....snodde en bild från Linnéa som hon lagt in nu ifrån lekparken.........mina ungar på vänster sida.....

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken härlig familj. Har själv 9 men ett barn är ett änglabarn.
    Jag har 5 barnbarn.
    Gillar att sticka och virka med. Roligt att se sina verk växa fram.
    HA en fin dag
    önskar Susanne

    SvaraRadera