Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 3 november 2014

En dag i tystnad

Ja det va bara jag,katten ,hunden och fiskarna hemma....snacka om tyst det va i detta huset....så skönt för det behöver jag just nu och allrahelst efter cytostatika behandling......fixade och donade lite efter bästa förmåga att hålla rent och undanplockat......klockan 10 dök Hemsjukvården upp och tog loss mitt dropp och plockade bort nålen i porten så jag får gå utan tills kvällen då dom sätter ny nål, skönt att slippa plasten ett tag.....sydde ihop bluffis nr 1 och började med bluffis nr 2........har ju hittat ett så mjukt och fint garn som inte är stickigt att ha på sig.......Dora heter det från Ice yarn......men idag är jag trött fruktansvärd trött....................... så nu önskar jag er en riktigt ☆Godnatt☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar