Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 29 november 2014

Framplockardagen...........

I dag va det dax att plocka fram Julpyntet, jag tar alltid fram allt pynt till 1:a advent......efter allt fått sin gamla vanliga plats så va jag helt slut......så pass att jag mådde illa och va tvungen att låta det komma upp....... Emma va här över dan och myste med sina syskon och syskonbarn.....och hade en stunds syjunta med Mor sin........till eftermiddagsfika blev det lussekatter......... Pappan pyntade för fullt på framsidan och trappan ska ta en bild i morgon när det börjar mörkna så man ser var det lyser.....Köpte hem Julstjärnor och hyacinter...... är nöjd med allt pyntande........ Sen så vill jag tala om att det går att beställa bluffisar utav mig , Monica....... tala om vilken färg och antal så jag har en chans att kolla om jag har den färgen,annars får man tänka om ☆ I dag märkte vi en mysig grej......TOMTEN m familj har flyttat in i grottan under den stora sten bakom vårat hus....nu kallad för Tomtegrottan........det hade tänts ljus och det lös inne i grottan spännande värre..........nu är jag sååå trött så ögonen går i kors ☆Godnatt☆ önskar jag er

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad mysigt med tomtefamiljen! De kanske är dina skyddsänglar som flyttat in, och som kommit för att hålla dig sällskap?

    Kan du skriva din mailadress (eller annan adress) och pris, så tar jag kontakt med dig för "bluffis"? :)

    Jag önskar dig och din familj (som verkar så härlig, naturligtvis inklusive djur) en så fin första Advent som det bara går med.

    Kram,
    Monika

    SvaraRadera
  2. God 1:a advent önskar jag dig nu på morgonen.
    Mysigt att ni har tomtar i tomtegrottan��
    Jag hoppas du sovit gott inatt.
    Kram ������
    Anki

    SvaraRadera
  3. Så mysigt för barnen att ha en grotta där tomten bor.Önskar dig en mysig Advent å fin Jul.Kram

    SvaraRadera