Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 27 november 2014

samtal med kurator

I dag på dan så kom Sjukvårdsteamets kurator ut för ett samtal....vilket va ett givande samtal....pratade mycket om hur jag känner mig inför situationen jag hamnat i ,om jag blir ännu dåligare , döden , hur Ville ställer sig till allt ,att han har en så sjuk mamma.......Visst är han orolig ibland men det går att prata med honom än så länge iallafall.....vet att han är orolig för att jag ska ramla av pinnen nu, men jag har försökt att vara så uppriktig jag kan med det jag vet att dö ska jag inte göra ännu, men det behöver ju inte vara tumörerna som tar livet av mig....infektionerna verkar vara farligare.......dom andra barnen är ju så pass stora så dom förstår vad jag har och går igenom och sen är vi öppna med och talar om allt som läkarna säger till mig........ men jag va väldigt nöjd med samtalet med henne..... sen va jag sååååå trött efter mötet ......slut i knoppen......fixade käk och fick besök av Mia och Zacke ♡♡♡ dom fick sig käk ,spagetti,carbonarasås,köttbullar och bacon....sen blev det soffhörnet för mig och inväntade Morden i Sandhamn och det va så bra,längtar redan efter nästa avsnitt......för nu är det dags att sussa ☆Godnatt☆

7 kommentarer:

  1. Skönt att samtalet gick bra och jag hoppas du får fler sådana. Jag tror att få bolla sina tankar och känslor med någon utomstående är skönt.
    Sov gott fina du �� �� ��
    Anki

    SvaraRadera
  2. Bra att få prata med en kurator om det svåra. Sov gott! ♡ Sirpa

    SvaraRadera
  3. DET va skönt för dig..tycker jag..att få prata av sig lite...Ja det finns väl många tankar kan jag förstå o lille Ville som undrar.💗 SKA tänka mycket på dig Bettan,vi åker ju iväg på vår resa snart nu!...Visst är morden i Sandhamn bra:))Kraaam Gunilla

    SvaraRadera
  4. Kära Hälsningar och "stå ut" Kramar! Änglarna finns <3

    SvaraRadera
  5. Massor med styrkekramar till dej.♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Det är ju bra att få prata om sin oro å känslor, klart att lille Ville tänker mycket ärlighet är ju det bästa. Önskar dig en fin advent med ljus å vackra tankar.Tänker ofta på dig.KRAAAAM

    SvaraRadera
  7. Jag har läst å följt sig ett tag å måste bara säga att: vilken kraft du har i dig. . Dagar då stressen river i mig å man ska hinna med alla tre barn å allt här hemma så tänker ja på dig å får genast lite mer ork å tacksamhet över barn å hälsa. Massa värme. Kram hanna

    SvaraRadera