Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 11 november 2014

Neeeejjjjj det kan inte va sant........

När jag vaknade av larmet i morse så va jag törstig ???? Då jag brukar vara törstig lurar magsjuka eller feber i buskarna.....allra helst så tidigt på morgonen. Vid 8 tog jag tempen och den stannade på 38,4 ........... Jaha ja kul.......sen toh jag den vid 9,30 igen .och då va den på 39,4 inte kul alls......nu kände jag i hela kroppen att det va feber på gång...........och sen när Maria i sjukvårdsteamet kom så tog hon tempen och den stannade på 39,7 så drygt =( Maria tog en massa nya blodprover......så idag blev det väldigt lugnt på dagen.............Emma kom ut efter sitt jobb....och jag lyckades trots febern och en enorm trötthet..................att sticka färdigt bluffis
nr 7
Nu ska jag bädda ner mig är totalt slut, somnar t.o.m sittande... Just ja jag fick ta 2 nya blododlingar , urinprov och dom vanligt förekommande blodprover......och det beslutades från läkare att jag ska ha vanligt

5 kommentarer:

  1. Fasen vilken otur, nu när du är så försiktig.
    Håller tummarna att det inte blir långvarigt.
    Kram <3 Virre

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt...men vilken tur att du hann med gör mig vackrare kursen. Men så ska detta elände drabba dig.. önskrar snabbt tillfrisknande från febern och orsaken till det. Men ändå klarar du sticka en bluffis till. Du är en sprinter i stickning. Styrkekramar Sirpa

    SvaraRadera
  3. Näe får der aldrig vara nog Bettan; (..Blir så lessen i ögat när du får massa skit utöver allt annat..men du är en kämpe så snart så är du på benen igen..Kraam 💗Gunilla

    SvaraRadera
  4. Så tufft-hoppas det vänder så fort du får rätt medicin!! Krya på dig

    SvaraRadera