Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 19 december 2013

Härliga Födelsedagsfika

men innan det va dax för födelsedagsfika så hade jag min lilla Syster Yster på lunch.....och tjatter...... Bjöd damen på kantarellmacka som smakade såååå gott......Sen fick hon sin special änglaljusstake som är tillägnad bara henne...... den ska hon ha och tända ljus och tänka på mig =) Tror hon blev glad över den <3 sen fick hon ett litet tomtebroderi att brodera till nästa Jul.........va annars ganska lugnt hemma på dan ....Linnéa och Ebba va in till stan....så jag fick titta på mitt Hem till Gården i lugn och ro.......Stickade lite på Isaks tröja.... Och så va det matlagning och iväg på 31-års fika....Åh shit va hon hade dukat upp...massa gott som hon bakat och fixat..Duktiga Sara du har ärvt din Farmors talanger....... bakning är inte min favoritsysselsättning........Tur att barnen fått sina arvsanlag från Pappans sida...... Sen va det hem och fixa med MIN NYA SURFPLATTA en SAMSUNG GALAXY NOTE 10.1 4G 2014 Min julklapp från Pappan..... blev så glad annvänder ju surfplattan så mycket,men har ju fått konkurens på senare tid av litet hjärta.......så nu kan han titta hur ofta och länge han vill på min gamla......Uppdatering av värk m.m : ont i rygg,lider av munblåsorna,värk i bröstkorg,sårig och sårig..... trött i kroppen..... så nu är det myslådedax .....och giftpillerdax Godnatt <3

2 kommentarer:

  1. Åh va kul allt gick bra idag...snäll du är mot syster yster:))..Har full förståelse om du har värk o ont...så hoopp i myslådan nu o sov gumman ♡ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Härligt med mys lunch först och mingel senare❤
    Jag antar att Ville blev lika glad som du över surfplattan.
    Ogillar att du ska ha värk och blåsor.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera