Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 28 december 2013

Vad är det för dag , idag ?

Frågade Ville på eftermiddag. ....och jag måste själv tänka efter vilken dag det va...ja det blir konstigt med dagarna när alla är lediga..... så imorgon ska det vara söndag då.... usch då är det snart Måndag 30 / 12 och då är det röntgenundersökning med Magnetkameran av ryggraden för att kolla upp cancern som vuxit , hur mycket den har växt och för att kolla inför strålningen... I dag sov vi till 08.30 ....sen va det upp och ta tag i denna dag..... Pappan for iväg på ett rullskidor pass. .....Sen va det stickning och kolla på längdskidor, men det va ingen höjdare... lika tråkigt väder där som här... blev färdig stickad med Isaks tröja på eftermiddan så nu är det bara ihopmonteringen kvar. Så då kunde jag börja med en rosa skapelse till lilla prinsessan våran..har ju ett arbete som ska göras , en liten ljusgråhuvkofta men det lilla barnet föds först i april så då hinner jag med lite rosa stickning. 
Har haft värk i ryggen idag och så har det gått ner i ljumsken så när jag stödjer på benet så ger det vika,känns mystiskt....som när man väntade barn och bebisen tryckte på ngt så benet vek sig,så känns det...läskigt..... och JAG ÄR INTE MED BARN inte vad jag vet iallafall......Ha ha hittade ett grått litet hårstrå i luggen idag,mitt 4:e jag hittat nånsin i barret, få se nu om det kommer fler små gråa.....har klarat mig bra från anfall av de små grå . Nu dax för giftpiller och Word feud =) Natti Natti ☆ ♡ ♡ ☆





3 kommentarer:

  1. Sov gott o dröm söta drömmar. Tur att du har din familj o sticlmingen för att slingra tankarna♡ kram tant S

    SvaraRadera
  2. Har just hittat din blogg, på långa o krokiga vägar och tänker fortsätta läsa här! Själv har jag flera kroniska sjukdomar, varav en kan ta mitt liv när som helst...men försöker att inte tänka på det utan ta vara på varje dag o njuta av livet. Tycker du är beundransvärd...kram S

    SvaraRadera
  3. Jag känner igen det där med att man måste fundera en liten stund vad det är för veckodag just nu.
    Jag tycker grått är snyggt :) Fast själv har jag inte så många än.
    Jag kommer att hålla tummarna allt jag orkar för dig igen på måndag <3
    Kram
    Anki

    SvaraRadera