Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 9 december 2013

Rörig Söndag......

Ja det blev lite rörigt igår...... Mia fick fara upp med ambulans till sjukhuset med sin mage och blev kvar där till eftermiddan ....så Lilla Parveln blev kvar här....sen blev dom kvar här inatt eftersom Mia inte mådde så bra...sjukhuset skulle höra av sig idag..... I går va pappan iväg och åkte skidor hela dan i Gävletrakten...,så när han kom hem sent på eftermiddan blev det krasch i soffan för mig,helt slut av två tjattrande pojkar..... idag är det skoldag för Ville Plutten.....så det är ngt lugnare här hemma.....men det fanns ingen tid till tankar på läkarbesöket som äger rum imorrn...... åhhh vad jag skulle vilja slippa gå dit.... nu ska det intas en mugg kaffe och fortsätta sy ihop Ebbas volangkofta och göra färdigt Zackes bluffis jag började med igår....

3 kommentarer:

  1. Åh va jobbigt med Mia som inte blir bra då;( Håller tummarna för henne också minsann...Kanske skönt för dej att inte behöva tänka på morrondagen..Håller alla tummar o tår för dej i morgon det vet du, mi goa kämparBettan ♥ kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Stackars Mia som inte mår så bra. Håller tummarna för att det kommer att bli bra. Skönt att killen är i skolan idag. Jag förstår att du gruvar dig för morgondagen. Jag ska tänka på dig hela dagen.
    Många kramar ❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera
  3. Blev lite orolig när du inte skrev igår, så skönt att se att du skrivit idag!
    Tråkigt med dottern hoppas hon snart blir bättre.
    Håller tummarna för dig inför morgondagen. Hoppas hoppas på lugnande besked <3
    Kram Virre

    SvaraRadera