Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 27 december 2013

Värk i hela kroppen

Ont i varenda led....Jobbigt när man dras med all annan värk.....och utslagen på händerna som blommat upp nu i Jul helgen. ..... Till och med värkt i tårna. Nu har jag krupit ner i myslådan medan dom andra tittar på Sällskapsresan..och njuter av att idag fått en så fin överraskning av Postis, två fullspäckade paket med garn...blev så himla glad för allt, Tack snälla snälla S för allt detta,va jättefina garner....och så fick jag en klapp av pappan , Leif Mannerströms pepparkvarn och köksvåg så fina ♡ I dag va det ju även den obligatoriska veckohandlingen som pappan fixar...... och så fick jag så fint besök av Ebbas Farmors Mor...... och även hon hade med sig små paket,ett jättesött litet Luciatåg, fina servetter och en söt liten ask... Henne skulle jag lätt kunna adoptera som min mamma...en människa med ett stort hjärta.....tycker så mycket om henne ♡ Hade ju tänkt att få lite gjort på stickningen idag,men med alla hemma är det så svårt att få tiden till det... Men får hoppas att morgondagen är lugnare har inte ett dugg inbokat då....Just ja så kom Gulliga Tim över efter sitt jobb och bjöd på smörgåstårta,sötnosen ♡ Vi har ju passat Ludde idag när Tim jobbade ♡ nä ni nu ska det kollas runt lite,såg att det va rea på garn på nån sida....gäller att passa på med den lilla lönen man har när det är rea....men nu när jag fått så mycket fint idag så skippar jag nog inköp...kanske..... Nu giftpiller och sen WF GODNATT OCH SOV SÅ GOTT




4 kommentarer:

  1. God Natt!

    Hoppas att du fick mycket garn i julklapp!
    Jag säger också: Dj*vla sjukdom!!!!!!! :( :( :(

    SvaraRadera
  2. Åh tänk om jag hade råd skulle jag skicka iväg dig på "husmorssemester" en helg. Ingen stress och jäkt det du😉
    Vilka fina garner och andra saker du fått idag.
    Hoppas du får en god natts sömn och att du slipper ha värk överallt i morgon.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera
  3. Njut av garn!. Det är roligt o fynda garn! Och det känns bra att kunna glädja dig Hoppas att du har mindre värk i morgon o kan planera nya stickprojekt..Kan tänka mig att du har väldigt jobbiga funderingar
    Själv är jag lyckligt lottad - jag är frisk. Kram tantS

    SvaraRadera
  4. Nej..nej inte mera värk nu...Jag blir så lessen för din skull vill att all skit försvinner nu..bums! Tack tack...för idag.. ♥tycker du ska 'ta' henne som mamma. ..gör dej gott tror jag:)..sov sött det ska jag göra nu! Natti natti....Gunilla

    SvaraRadera