Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 23 mars 2014

ja shit vilken gårdagskväll blev blev

Har ju haft hosta länge nu och i går eftermiddag blev jag mycket sämre med feber som fort gick upp mot 39 grader ,hade ingen röst kvar,gick inte att prata ...så beslutet att fara in till akuten blev inte så svårt....står ju t.o.m i journalen att vid feber ska jag åka upp till akuten...... så det blev att fara upp och ta alla möjliga prover och efter konsultation med onkologjouren även röntga lungor....det blev även halsprov,näsprov och så influensaprov och usch det va äckligt när dom för förde ner en slang i näsan för att suga upp snoret...hua..... eftersom röntgen av lungorna va okej så fick jag åka hem för att avvakta alla provsvar...... snacka om trött jag va när jag kom hem mådde illa av trötthet.....så imorse blev det sovmorgon ♡ innan allt igår så kom Emma ut och mös med familjen då hon precis kommit hem från sin New York resa som hon gjorde med sin Lars..... jag fick av henne tre underbara härvor med lyxiga garner, så mjuuuuuka och härliga....... nu ska jag vila en stund för är helt slut ,jobbig hosta och rösten som försvunnit helt kan bara viska...så drygt.... är så trött på all skit ........
Fina garnerna från New York

Väntan på Akuten

Så skönt att få ligga

Väntar på att få åka upp på röntgen

I går på dagen

Glad Plutt med sin sprillans nya BMX

4 kommentarer:

  1. Vila, vila och åter vila det är nog den bästa medicinen om du har åkt på någon förkylningsvirus. Unna dig det.♡ Vackert garn! Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer i att du bör vila dig så mycket som det bara är möjligt.
    Kram och krya på dig ❤️
    Anki

    SvaraRadera
  3. Lilla goaste Bettan ♥ Tycker såå synd om dej o alla krämpor du får...varm kram Gunilla ♥

    SvaraRadera
  4. Som du kämpar... tänk om de bara kunde hitta universalmedicinen mot all cancer snart. Styrkekram från ett soligt Skåne

    SvaraRadera