Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 2 mars 2014

Ont......

har haft ont i solar plexus i över en vecka i samband med när jag käkar....ni vet när man svalt ngt större och det sätter sig så man får ont i mellangärdet......så känns det så fort jag äter ngt.....t.o.m när man dricker ngt fast då känns det inte lika illa.....sen har såren börjat ploppa upp på händerna igen,så nu smörjer jag med den starkaste salvan igen,hoppas få bukt med det innan det blir som förr..... I morse vaknade jag och det stod frukost framdukat i termos,smörgås i papper.... Pappan hade ju åkt iväg tidigt för att åka upp till Harsa med Sara för att åka längdskidor...... Slog på tvn för att kolla hur det gick i Vasaloppet i år där vi i år inte har ngn från familjen som åker.....kändes konstigt......Vid 11 kom Emma ut för att mysa lite,kolla skidor ♡♡♡ 12.30 så kom Tobias,Ebbas Farmor och hämtade Linnéa och Ebba för dom skulle till Ikea och shoppa och sen hem till Tobias......Min lilla prinsessa.... blev så tyst här hemma......Vi kollade på Charlotte Kalla få silver sen for Emma hem till sig igen.......jag fixade middag åt oss som va hemma och efter maten for Julia iväg till en kompis.....Pappan kom hem vid 18 och då kraschade jag i min hörna..... gjorde klart det lilla babysetet på dan så då kunde jag börja på den sista beställningen jag har just nu !!! Sen ska det stickas några set till,till ♡Pytteliten♡ innan jag ska leverera det ♡☆♡ nu vill jag säga ☆Godnatt☆....




♡Prinsessan Ebba♡

5 kommentarer:

  1. Ja såå fina underverk du fixar med...Hoppas såren håller sig i schack nu gumman 💖 natti natti / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fint du stickar, riktiga konstverk!! Jag beundrar dig så himla mkt, att du orkar sköta om din stora familj o ta hand om både barn o barnbarn (ibland iaf), Beundrar oxå din man, som tydligen gör vad han kan för att underlätta för dig o stötta dig....skönt att han kan komma iväg på lite trevligt ibland, så tankar han energi! Cancer drabbar hela familjen på ett eller annat sätt, men ni verkar i alla fall kämpa tillsammans, hjälps åt och alla ställer upp....härligt att läsa. Hoppas du piggnar till snart o mår lite bättre...kramar S...<3

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har fått sova bra i natt. Det ser så mysigt ut när ni handarbetar<3
    Ta upp den där känslan du har i solarus plexus när u ska iväg. Ljuvlig litet set du har trollat fram av dina magiska stickor än en gång.
    Hoppas att d får en bra dag. Kram <3 <3 <3
    Anki

    SvaraRadera
  4. Vännen, du har ont, och du är trött, men ändå så har du energi kvar att sköta om din familj, fattar inte hur du orkar, jag skulle stupa, jag har problem med gallan och ska in på op. på torsdag och känner mig slut, du är mer än beundransvärd, och alla dina fina alster, fantastiska, kram vännen :)

    SvaraRadera