Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 28 mars 2014

Tar det aldrig slut med denna förbenade cancer......

Är förstås ledsen över detta besked att det sitter tumörer i bronkerna både på höger sida och vänster sida,mest på vänstersidan..... i flera bronker växer tumörer som tar upp 3/4 av utrymmet i bronken...... det är  cancer som spritt sig från utsidan men även cancer som börjat växa från insidan så hur dom ska få bukt med detta blir intressant att se men dom har pratat om laser och sätta in stentar för på vissa ställen trycker cancertumörerna utifrån ihop bronkerna....... Blir så ledsen och så rädd för att det aldrig ger sig ngn gång....... nu fick jag permission från sjukhuset till på Söndag kl 09.00 - 10.00 ska tas prover , snack med narkospersonal och kirurgen...... Ville blev jätteglad när han kom hem och såg att jag va hemma.... älskade lilla unge.... Linnéa och Ebba va i stan med Mia & Zacke,vid Svandammen och mata änderna....så Ville och jag fick lite tid för oss själva...ja jag låg och halvsov för när hostattackerna kommer så blir jag som knockad,totalt utslagen...... Sen måste jag tacka er som sänt så fina paket och överraskningar...ska ta kort på det jag fått imorgon för idag har jag inte orkat.....Min fina Lillasyster kom över efter jobbet med en så vacker blombukett och en krukväxt med så fin kruka...... ska ta en bild imorgon. Så TACK ALLA som skickat mig paket, det värmer hjärtat så mycket och så får jag tankarna på ngt annat än det jag är så rädd förr,operationer. I dag blev det riktig slömiddag....rostbiff och potatissallad, men oj va gott det va...... sen blev det Let's Dance......och nu väntar myslådan på mig ....... ☆Godnatt☆




13 kommentarer:

  1. Skönt att du fick åka hem och tanka kärlek❤️
    Hoppas det blir slömat i morgon också.
    Vem skulle inte vara livrädd inför operationen och för denna jävla cancern.
    Du är en fantastiks människa och jag hoppas du får sova lite i natt hemma i din egna säng.
    Kram ❤️❤️❤️
    Anki

    SvaraRadera
  2. Fy !!!! Blir så ledsen , har tänkt på dig och hållit tummarna för att det var något simpelt fel . Nu håller jag tummarna för att läkarna kan få bort eländet så du slipper det onda och hostan. Många varma tankar från Dalarna!

    SvaraRadera
  3. Min finaste Bettan!.Så evinnerligt tråkigt detta för dej ♡ Vill att du ska ha det bra inte mer skitcancer nu:((...Åh lille Ville ♡ kram från Gunilla

    SvaraRadera
  4. Blir så ledsen när jag ser att du ska operera dig igen, jä.....la cancer, du är värd något mycket bättre än detta, men jag håller tummarna och av hela mitt hjärta önskar jag att du ska bli pigg igen och får vara med din fina underbara stora familj, tusen varma kramar till dig <3

    SvaraRadera
  5. många varma goa kramar från irene

    SvaraRadera
  6. Stora värmande styrke kramar till dej och din familj!
    Fattar inte varför du ska prövas så hårt? Ta nu och njut av din permis och vila ät slömat o ha det så bra du bara kan.
    Kram Kram/Åsa

    SvaraRadera
  7. Usch o fyyy för den jä---a cancern!! Nu ska du ladda energi o kärlek under helgen, då kommer operationen att gå bra ska du se.....<3. Man klarar av det som måste ske! Jag kommer att hålla både tummar o tår på tisdag...massor med ljus o kärlek till er alla i familjen....<3

    SvaraRadera
  8. Tanka kärlek som Amki skrev och gör det hela lördagen lång. Inget jagande av dammråttor snälla du...och du får krafter att orka igenom det här också♡ Lita på dina monsterbekämpardoktorer de ska nog få ordning de här nya monstren också så att du ska slippa ha så ont. Testa näringsdrycker utöver din goda mat så får din kropp mer energi till monsterbekämpning. Mycket skratt och kärlek denna lördag är min ordination. KRAM Sirpa ♡♡♡♡♡♡

    SvaraRadera
  9. Vad gott att vara hemma en stund, bara vara och landa litet. Vad mysigt att du och Ville fick rå om varandra, det är kärlek av bästa sorten det! Säger som Anki här ovan, slömat är bra mat! njut av att vara med familjen istället för att stå vid spisen. Massor med kramar från mig

    SvaraRadera
  10. Nääe det är ju bedrövligt detta Bettan...Tycker så synd om dej..blir så tufft för dej allt detta skiten:((..Lille Ville...klart han blir glad när mams kommer hem! VILA nu så mycket du kan inför tisdagen 💕💕 Gunilla

    SvaraRadera
  11. Tina/
    Tänk om kunde vara Tingeling och trolla bort cancerskiten!
    Någon gång kan du väl få ett BRA svar på prover och röntgen!?

    Vår yngsta dotter hade cancer när hon var 5år, så man vet hur du lider av blåsor bla. Det är ju inte bara att man får cellgifter, det är ju så mkt ikring.
    Jag/vi var så rädda att mista henne , så man höll på att bli tokig. Men idag är hon en ödmjuk, relativt nyförlovad tjej på 29 år, som tillsammans med sin kille ska flytta in i ett bedårande hus på måndag:)

    Önskar dej all lycka när du ska opereras! Nu är det Din tur att må bra!!!

    SvaraRadera
  12. jag har tänkt på dej och önskar av mitt hjärta att du blir bättre.
    Christina

    SvaraRadera
  13. Ska det aldrig vara nog.........tycker så synd om dej ....det borde räcka nu.Hoppas att stentarna hjälper så du kan andas bättre och slippa hostan.Massor med styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera