Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 11 maj 2014

Det blev inte som jag ville......

Nä hundtröjan blev inte som jag ville alls så det får bli ett nytt mönster,har hittat ett men måste ha ett lite tunnare garn så får vänta på garn som jag köpt........ vill ju gärna ha garn i bruna nyanser till Lilla Sissi ,tror inte hon passar i rosa som jag tänkt från början..... det lutar mer åt naturvita och bruna,beiga färger.......så nu tar jag tag i tröjan till Isak i stället som jag inte har stickat på sen före påsken....... han tycker ju om färgglatt han lille pojken ♡♡♡♡♡ I går kom Emma upp med en present till mig en jättefin bok om Chihuahua'n va mycket bra tips som stod i den......Pappan va upp en sväng han med......I natt har jag sovit sådär.....jobbigt att sova med dropp i för man är så rädd att klämma åt slangen så apparaten börjar tjuta för att ngt är fel........ men efter alla kontroller och provlämningar och medicinintag och frukost tok somnade jag och vaknade nu innan lunch......... Tar flytande nu till lunch och middag eftersom jag har så ont att svälja för det går lite bättre med det än vanlig mat........ Nu ska det stickas en stund !

Lilla Sissi ♡


Mormors färgglada Lilla Isak ♡

8 kommentarer:

  1. Heja dej. Jobbar men måste kika in till dig på bloggen en snabbis.
    Christina

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bok ❤️
    Jag blir så glad av att läsa om att du stickar igen.
    Kram och en så bra dag som det går ❤️❤️❤️❤️
    Anki

    SvaraRadera
  3. Det går framåt...flytande mat är bättre än inget och härligt att du orkar sticka igen. Nu kommer vårdpersonalen se turbostickning♡Hoppas du får en fin dag kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Ropade.HURRAAAAA ♥ när jag läste att du har fått sticklusen t tillbaka.Hoppas att den håller sej kvar
    Styrkekramar i massor ♥♥♥

    SvaraRadera
  5. Så glad jag blir när du fått tillbaks sticklusten ett gott tecken!Lustkramar till dig

    SvaraRadera
  6. Härligt att du är piggare. Så fin Sissi är ❤️❤️

    SvaraRadera
  7. Aaah men titta bara på det där söta lilla ansiktet! snart öppnar hon ögonen och vi får se Sissis blick för första gången. Hon kommer att bli jättefin i mammas stickade tröjor i naturtoner! Godmorgon och välkommen till denna regntunga måndag i vårens tecken! KRAM

    SvaraRadera
  8. Jaa säger det igen!! ÄR såå glad att du ÄR TILLBAKA igen om du förstår hur jag menar,sticklust o allt...Kämpen Bettan ♥ ♥ ♥ Gunilla

    SvaraRadera