Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 2 maj 2014

Hostattack from hell

Operationen gick bra och nu sitter det en fin dosa vid bröstbenet ......va trött och sliten efter för all pre-medicinering...... men Emma och Pappan och Ville kom och lättade upp stämningen....när dom sen skulle gå skulle jag ta mig en välbehövlig vila.......men vad sätter igång då om inte hostan fron hell .........fick hjälp av alla sköterskor med inhalationer och massage på ryggen...... fick ligga med syrgas en bra stund efter för jag tog helt slut....... Jag blir så himla rädd och får panik när dom där hostattackerna sätter igång...... nu har det lugnat ner sig och jag är alldeles skaki i kroppen..... och jag som hade fått en gnista av att sätta mig och sticka några varv i sjukhussängen....men där släcktes den gnistan ganska fort.....hoppas på att den kommer igen imorgon ☆ Ska ju ge mig på och sticka till nya bebisarna som Syster och jag ska få i juni ♡♡♡♡♡
♡SISSI♡


10 kommentarer:

  1. Inte undra på att du får panik när luften inte räcker till vid hostattackerna...tur att sköterskorna finns där för dig♡ Men vad söt Sissi-valpen är♡♡♡♡ o så liten. Kul att du får bilder på din "dotter". Det är precis det du behöver mitt i allt det jobbiga. Hoppas du får sova rätt så hyfsat så du kan sticka i morgon. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. ❤️ Vilka söta valpar❤️

    Skönt att op gick bra mindre skönt med denna förbaskade hosta !!!!
    Jag förstår om du får panik.
    Hoppas du får sova bra i natt och att stick gnistan kommer tillbaka i morgon.
    Hostan kan dra åt h*lvete tycker jag.
    Kram ❤️❤️❤️
    Anki

    FUCK CANCER!!!!

    SvaraRadera
  3. Förbenade hosta du dras med vännen. Skönt att op. gick bra. Så söt din lilla Sissi är💟
    Hoppas du lagrar energi inatt😊
    Sussa gott o dröm söta drömmar om din lilla söta hundbebis 🐕
    Kraaam

    SvaraRadera
  4. Önskar Dig en god natt jtan hosta. Yngsta dottern har precis vairt förbinoch visat sin Svea, en 9 veckor gammal boxervalp! Man smälter! Hoppas att veckorna går fort så att Du får snusa på Din Sussi! Kramar en masse! Ulla

    SvaraRadera
  5. duktiga du! så söt
    liten Sissi,den skall ge dig ork och lust igen.

    kramar från mommo till 7 i Dalsbrk

    SvaraRadera
  6. Må så gott det bara går! Kram å gonatt!

    SvaraRadera
  7. Åh såå jobbigt för dej vännen min:(...goaste lilla 'tös'du skaffat Bettan...såå sööter såå...kram o gonatt Gunilla

    SvaraRadera
  8. Hoppas sticklustan finns där i dag❤️Vad ska dosan göra för dig? Kram ❤️

    SvaraRadera
  9. Kram från sofie

    SvaraRadera
  10. Denna förb... hostan du har är ju för tur att du är på rätt ställe o kan få hjälp! Hon är så söt din lilla Sissi <3 Hoppas att du får ork över i morgon för att kunna ta fram dina stickor :-)
    Kramar fr Skåneland

    SvaraRadera