Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 12 juli 2014

♡♡♡♡♡

Sitter just nu och tittar på sommarkrysset....... har haft det lite jobbigt med slemmet idag....... Öronjouren kom upp och bedömde att dom inte ville gå ner och reta i halsen utan jag skulle inhalera och försöka få upp det själv .....så skulle dom komma tillbaka om det blev värre........ har stickat och är snart färdig med Ebbas lilla volangtop..... urskönt att sticka med, har faktiskt beställt lite enfärgat av samma märke..... I morgon har vi två födelsedagsbarn i familjen Philip som blir 19 och Linnéa som blir 21 ......så tråkigt att jag inte kan va hemma, det tråkiga är ju att jag har missat många födelsedagar och andra helgdagar denna vår....... Nu är det bara en sak som rör sig i mitt huvud och det är att jag ska hem i veckan som kommer........ Tycker att nu kan det vara min tur att få njuta av lite sommar, min familj och min lilla vovve........ ibland funderar man , varför blev det så här............ nä nu ska jag fortsätta sticka på volangen och kolla på Tv , kanske fotboll eller Batman...... vi höres imorgon ☆Godnatt☆



14 kommentarer:

  1. Hoppas, hoppas, hoppas!
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du givetvis funderar....
    Hoppas bara att natten blir lugn och när du kommit hem får ni har ett stort "grattis i efterskotts kalas" med alla som fyllt år.
    Kram 💖💖💖
    Anki

    SvaraRadera
  3. Livet är banne mej inte rättvist, det är då ett som är säkert! En del kan fara fram och vara väldigt oaktsamma, både med sej själv och andra, men klarar sej helskinnade, medans andra som gör rätt för sej, är rädd om sej själv och andra i sin omgivning, drabbas av allt möjligt elände.
    Nu ber jag till högre makter, att du ska få komma hem och njuta ett tag, det har du förtjänat.
    Kram
    <3

    SvaraRadera
  4. Kram Vad fin han är din lillkille förstår att du längtar hem till din stora familj o vovve Yvonne

    SvaraRadera
  5. Sov gott, hjältinna. Kram och alla goda tankar till dig..

    SvaraRadera
  6. Hoppas verkligen du ska få komma hem snart. Har Sissi kommit hem?.sov gott dröm vackra drömmar! Din skyddsängel finns hos dig ♥ Sirpa

    SvaraRadera
  7. Visst är det din tur nu att få komma hem till de dina.
    Många kramar till dej från värmland

    SvaraRadera
  8. Ja det har jag tänkt många gånger .......hur kunde det bli så här ? Leva med en obotlig Cancer är ingen dans på rosor:(
    Men det är bara att nypa och ta in allt positivt man bara kan... Och du har ju en underbart stor familj att hämta kraft från:) Hoppas nu att du får komma hem och njuta av familjen och sommaren och din lilla hundvalp!! Kramar Caroline med lungcancer .

    SvaraRadera
  9. Håller alla tummar och tår så det blir alldeles blå.
    Hoppas hoppas hoppas verkligen att du får åka hem nu i veckan.

    SvaraRadera
  10. Många varför som vi aldrig får något svar på-sånt är livet för många av oss!! Hoppas du får all hjälp du behöver för att snabbt må bättre.....mariab

    SvaraRadera
  11. Jag läser din blogg varje dag, och ser alla alster du har gjort, och jag tappar ord, du är så positiv och glad, jag önskar dig all lycka

    SvaraRadera
  12. Grattis till födelsedagsbarnen! Håller tummarna stenhårt att inget sätter käppar i hjulen och du får komma hem i veckan och stanna där läääänge. ♥
    /Annika

    SvaraRadera
  13. duktiga, duktiga du!!!!! snart är du hemma ,ska du se.

    mommo till 7.

    SvaraRadera
  14. duktiga du, snart är du hemma!

    mommo till 7

    SvaraRadera