Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 10 maj 2011

Doktorsbesök nr 2 & lek i kaninhägnet





Ja då har jag varit till hudmottagningen och där blev det nya mediciner och krämer,blodprovstagningar och sen skulle jag få en tid för att göra ngt pricktest som görs på ryggen för att kolla om jag är allergisk mot olika ämnen........Samtidigt kunde dom inte utesluta psoriasis.........Men nu har jag så hemskt ont i händerna så jag hoppas penicillinsalvan ska hjälpa som den gjorde sist =) Ville har med dagis varit i Fjällnora idag och haft jätteskoj.......sen tjatade mormors Calle sig med hem för att fortsätta lattja med Ville.....Så "De tre musketörerna" har härjat loss hela eftermiddagen.....dom fick knia till kaninerna och leka ett tag med dom i kaninhägnet..........nu är Ville lite sliten......

1 kommentar:

  1. Har det inte gett sig!!!!! Stackare! Hoppas det är något överkomligt som svamp (de sa de till mig när jag har handexem och jobbade i sjukhusköket, men de har gett sig nu när jag inte är i vatten hela tiden).

    SvaraRadera