Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 6 maj 2011

Syskonkärlek.......mina älskade ungar =)

I går så sa plötsligt Lilla Hjärtat.....när kommer Emma hem idag........ja jag tror inte hon skulle komma sa jag.....men hon har ju lovat.......Visst så han fick ringa till sin älskade Storasyster.........och så här gick det.....Hämtat från Emmas blogg :

Det ringde en kille till mig idag…

…som är världens sötaste lilla plutt. Han vet hur han ska göra mig lycklig han =) Jag var på väg från jobbet, cyklandes för att ta mig ut till boländerna för att hämta ut ett avi från posten och samtidigt handla på Coop. Då ringer det i telefonen och i den så är det plutten, han frågar om jag ska komma ut till honom idag och att han vill det och sen frågar han direkt när jag kommer. Hihi, tror han saknar sin Emmis =)
Kan man göra annat än att inte åka ut när man får ett sånt sött samtal? Jag blev alldeles varm i hjärtat. Lyckades pricka in pappan som var på väg hem från jobbet också och fick skjuts ut till Gula huset i Funbo. Kunde ju inte bli bättre tycker jag.
Vi har kramats och vi har studsat studsmatta. Haha, jag hoppade så att mina byxor sprack. (På riktigt.. Ville skulle lära mig att sätta mig ner o sen studsa upp igen… det gick sådär… haha) Helt tokigt, men det är kul att hoppa studsmatta med Ville. Var ett tag sen jag skrattade så mycket. Jag är sååå trött nu dock, sov kanske tre timmar i natt bara och sen direkt ut till Funbo och busa med Ville efter jobbet. Tror jag kommer somna gott i natt.
En bättre eftermiddag tror jag är svårt att ha. Är så glad över att ha min stora familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar