Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 3 maj 2011

Vilket väder =(


Fy va kallt det är.......blåser ju så himla kallt........tog ju fram vårjackan för några veckor sedan och nu skulle man ju behöva ta fram tjockaste vinterjackan igen =( Villes vattkoppor har börjat torka in ganska bra nu ....inte många kvar för honom....så jag hoppas han kan gå iväg till dagis på Fredag.....han börjar bli lite rastlös här hemma nu......och då skulle visst dagiset ut och städa i Gunsta City !!!! Nu har jag bestämt mig hur jag ska göra med det som jag skrev om förut......och jag byter Arbetsgivare till hösten.....spännande och himla skoj att få vara kvar med alla GOINGAR på Tallen.....vi är ju ett så himla bra gäng där och hoppas så förblir =) När Ville va som dåligast och låg i sängen kröp Zacke upp till honom och mös han också....Mina älskade små killar..........

1 kommentar: