Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 4 maj 2011

Visst är dom fina ........


men inget man vill möta när man är på väg hem från jobbet på våran väg............Hade kommit en bit in på våran väg när det 10 meter framför mig kliver upp en STOR älgko......men hon gick fint upp i skogen igen........MEN efter henne kommer två STORA till och dom VILLE INTE gå upp i skogen.....dom står och blänger på mig medans jag tjoar och hojtar......men inte då....dom tittar på mig som om jag blitt galen !!!!!!Till slut tar jag upp allla mina reflexer som sitter ihop som en bunt och låter väldigt mycket och skrammlade med dom.....DÅ gick dom upp i skogen (jag har dom reflexerna på morron när jag går till jobbet för att höras) Snacka om pulsen gick i höjden....tur man har super lågt blodtryck.....Man va ju bara 10 meter ifrån dom.......jag tog kort med en av mobilerna men det blev så himla dåligt va för darrhänt .........näpp nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sticka några varv.....väntar ju hem lite garn idag också !!!

1 kommentar: