Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 31 maj 2011

Saknar mitt "Lilla Hjärta" =)


I dag ska jag hämta Ville först vid 15.45 för han är på sommaresa med dagis och åker Lennakatten in till stan för att sen gå på Årsta 4-H gård......men shit va det känns tomt ....är ju så van att hämta hem Lilla Hjärtat så tidigt.....Mia & Zacke är också med.....hoppas dom har skoj för vädret är ju precis lagom.....MEN blåser som vanligt....varför ska det blåsa så.......jag passar på att sticka till småtjejerna och deras midsommartröjor....har nu bara några varv kvar på näst sista tröjärmen och sen är det bara EN ärm kvar !!!! Sen ska det stickas till "Coola Molly"......har ett så gulligt mönster på en liten bolero..........Sen kommer barnbarnen Gustav & Oscar hit ett tag på eftermiddagen och umgås lite och då ska dom få kladdmuffins....Linnéa är sugen redan nu hon......godisråttan.....Linnéa gick ju på sommarlov redan i går.....fuskis.......nu ska jag gå och förbereda middagen så det bara är att käka sen när jag hämtat hem Lill Hjärtat =)

1 kommentar: