Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 19 maj 2011

Varför måste det blåsa så ??????


Typiskt när det äntligen blir sol så blåser det så in i vassen !!! Våran tomt vetter ut mot ett stort stort gärde åt söder så när det, blåser det som attan.....skönt när det är riktigt varma sommardagar .......men inte nu !!! Hämtade hem Lilla Hjärtat tidigt och på dagis idag firade dom "Förskolansdag" och alla barnen va utklädda.....Ville va Darth Vader och Zacke va Spiderman......så söta så......har gjort klart tröja + mössa till Hugo projektet och nu börjat med ett set till Molly projektet <3 Va på personalmöte idag och talade om för min chef att jag skulle följa med över när Tallen blir i privat regi och min önskan om tjänstledighet gick igenom.....Blev så HIMLA glad =) för att hon beviljade det =) Nu har jag satt in middagen i ugnen och i dag står på menyn : Flygande Jakob =) Så denna dag är jag såååå Glad att allt fixade sig på bästa sätt =) 

1 kommentar:

  1. Allting låter ju bra förutom blåsten. Men jag bor ju i Östersund så jag kan sällan skryta med nån dag som det inte blåser....

    SvaraRadera