Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 15 juni 2011

En avslagen dag..............................




När jag gick och la mig igår kväll så kändes det konstigt i kroppen.....som åksjukan.......hade svårt att sova inatt.....trodde jag skulle behöva kuta upp på toan.....men icke......gick upp vid 06.00 och va helt mysko i kroppen.....tog tempen vid 09.00 och då visade den 39.........sen kom det värk i varenda led man har.....plus att åksjuke symtomen höll i sig......vid 14.00 tog jag två brusalvedon för att över huvudtaget kunna ta mig ur Villes säng där jag tillbringat dagen medan han så snällt lekt med sina Cars bilar......Nu känns det sådär......fortfarande helt orkeslös......jag har inte ens stickat ngt idag och då är jag dålig !!!!!!!!!! Sen fick vi hastigt beställa en tandläkartid till Philip stackarn då ena framtanden blivit grå.........Tack vare skitungarna som misshandlade honom har dom slagit/sparkat så tanden hade dött................Åhhhh om man fick skrämma dom där skitungarna när dom går hem ngn kväll i skogen inte långt från oss...........Nu måste han rotfylla och sen får han sätta dit en ny tand efter han har fyllt 20 år då munnen vuxit klart !!!! ÅHHHHHHH jag blir så jäkla arg på Skitungarna !!!!! Förhoppningsvis är det rättegång ganska snart.......har fått ett bra målsägarbiträde........För det va lämnat till åklagare nu =)

1 kommentar: