Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 3 juni 2011

Läkarbesök på agendan !!

I dag är det dax för sista avläsningen på testerna på ryggen.....första avläsningen visade ju att jag reagerade mot ett ämne och två va fortfarande frågetecken....så idag får vi se vad dom säger........Ute är det en underbar dag och hoppas att det så får förbli......och det fläktar bara lite.....inte stormblåser som det gjort dom senaste dagarna.......Ville har ingen feber idag...men jag tror det spruckit i vänster öra under natten.......I dag ska vi in och kolla på lite nya tröjor,strumpor m.m till Ville när vi ändå är inne i stan......sen är det hem och njuta av det fina vädret....senare kommer Tuva & Sara på mat..........och jag ska sätta mig och sticka på "Coola Molly´s" lilla tröja.....en vit med glittertråd i =) Så gullig kommer den att bli =) Philip blir bättre och bättre i sina skador och på måndag ska skenan på näsan tas bort så då får vi se hur rak den blir =).....Kan inte sluta tänka på skitungarna som gjorde detta.....hör hur folk pratar om dom......vore jag dom skulle jag hålla mig inne......för ngn sympati för va dom gjorde har ju INGEN....förutom ett par som tydligen inte har ngn hjärna heller......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar