Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 22 juni 2011

SÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG !!!!!!!

Att få hem "Garngodis" med postis gör mig så himla GLAD......Familjen är ju en Prio 1:a men sen kommer mitt garn och stickintresse som en högprio 2:a.....jag blir så lugn i själen när man får öppna upp paketen......sätta sig och fundera vad det ska bli av detta garn.......har så mycket i hivudet just nu vad jag vill göra t.e.x My Little Pony tröjorna, sticka till "Lilla Räkan"......En tröja till jobbarkompisens Lilla Sixten.......Pippitröjor, Vintertröjor till alla kidsen.....hua hur ska jag hinna =)).....och nu hittade jag ju en till på Tradera som va så bra att handla av.....man vill ju känna sig trygg med att det funkar också....att man får rätt grejer och att dom kommer osv.......Blev verkligen nöjd denna gång !!!! Näpp nu fika !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar