Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 23 juni 2011

Och regnet det bara öser ner trallalala la lallala lala



Jissus va det regnar ...... imorse när jag traskade iväg till jobbet va det upphåll som tur va !! Inge kul att komma till jobbet dyngblöt........men nu va jag det när jag kom hem istället.......Bara det nu inte blir så här imorgon......men vad gör man "Bara Gilla Läget" tur vi har uterummet att sitta i när vi ska frossa i god mat.......Idag blir det handling inför morgondagen som står på schemat.....sen ska Lilla Hjärtat hämtas hem tidigt......Lilla Hjärtat som blivit en riktig liten busunge.....typisk liten 6-åring <3 Kul med garnet igår även Sara tyckte det va fint....sen visade jag henne ytterligare lite roliga på Tradera....så vi får se om det blir ngn budgivning =) Annars har veckan varit som vanligt......Philip jobbar & sliter på Funbo Förskola.....är så stolt över honom att han är där....då lär man sig mycket om människor och hur man ska uppföra sig.....när man får vara med i barngrupper =) Om inte annat så lär man ha en stor skopa Tålamod =) Nu tillbaka till hushållssysslorna =)

1 kommentar:

  1. Snyter och hostar. Men solen tittar fram just nu och jag funderar på att sätta mig ute och sticka klart sjalen.... Men vi får se man måste kanske sova lite åxå *ler*

    SvaraRadera