Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 4 juni 2011

SOMMAR.........SOMMAR.........SOMMAR...........Men det blåser som vanligt !!!





Härligt ute nu.......va ju ett tag sedan det va så här varmt flera dagar på raken...........Ville stackarn sprack trumhinnan på igår......ngt som är bra med det är ju att han slipper värken iallafall på det örat ............I dag har pappan rensat poolen och nu ska det fyllas på nytt vatten så det kan bli bada av inom kort............Tills det är gjort får småungarna springa i vattenspridaren........Även storhandlingen för månaden har pappan hunnit med på morgonen och jag har fixat in allt på sin plats....Är ju ett antal kassar(läs 10 stora) som ska plockas ur så det tar sin lilla tid...........I dag ska jag laga till laxen vi köpte genom detta ställe Dalafisk AB så himla skönt att dom kommer hem till dörren....så bekvämt....så där kommer vi nu hädanefter att handla all våran fisk.......förutom fiskpinnar då,då för det hade dom inte =)) Nu ska jag gå och ta mig en kopp nykokat kaffe och sätta mig med stickningen ett tag innan maten ska påbörjas.......Ha det gott i solen för det har VI =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar