Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 27 juni 2011

Jaaaaaaaa =)


då är det bara fyra arbetsdagar kvar till semestern som blir 5 veckor lång.......åhhh va härligt........Sen kommer man tillbaka till en ny spännande arbetsgivare......ska bli intressant och skoj =) Det som är bäst med att ha semester är iallafall för min del att man kan sitta uppe och kolla på Tv-program man annars inte orkar sitta uppe och titta på......så då hoppas jag att det är några delar kvar av Johan Falk på 4:an =) Hämtade hem LillePlutten tidigt =) Jag har varit helt slut idag.......en trötter.........Till middagen idag serverades Stekt potatis,prinskorv,sill och stekt ägg =) Nu ska jag ta och tvätta av håret och sen ta en kopp kaffe....och förhoppningvis ta och motionera stickorna en stund.....har ju så mycket ideér i skallen nu vad jag vill sticka !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar