Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 2 juni 2011

Öroninflammtion igen !!!!!


Tycker så synd om Ville Plutten.....fick ju en tid igår som tur va till Närakuten (den sista dom hade för kvällen) och när doktorn kollar så säger han : oj oj oj oj.... det va en kraftig inflammation och det va på vänsterörat som Ville klagat över.....så säger doktorn vi kollar det andra örat också.......då va det värre ändå på den sidan....trodde det skulle spricka när som helst......Åhhhhhh jag trodde vi skulle slippa detta nu när sommaren börjat.......så nu blev det penicillin IGEN =( Tycker så synd om honom eftersom hörseln redan är så pass nedsatt på högerörat........ Idag ska vi bara ta det lilla lugna,går ju inte att göra så mycket med sjukt Litet Hjärta......Jag har iallafall hunnit röja av det mesta nu på morgonen bara dammsugning och avtorkning av golv kvar....hoppas på ngt sånär fint väder idag....men så blåser det ute IGEN.....hatar när det blåser.......Nu är det dax att gå och ta sin andra kopp kaffe för dagen!!! Ha en härlig dag därute =)

1 kommentar:

  1. Lillgubben!!!! Ska de aldrig ta slut???

    I somras gick hela familjen på en fisketur i Uggen. De var helt fruktansvärt med mygg och knott!!! Fulla ögonen/öronen/munnen. När vi gick hem var det ännu värre + att det var varmt... Halvvägs så stannade vi till på en myr och där blåste det!!!! Och då lovade jag mig att aldrig klaga på blåsten utan komma ihåg hur underbart det är när det blåser!!!! Å faktiskt så har jag klagat mycket mindre *ler*

    SvaraRadera