Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 7 oktober 2011

En Fullspäckad dag !!!

Linnéa fixar middan =)

Fredagskvällgottis =)

Mia underhåller småkillarna =)

Nya projektet <3
Va det är skönt att jobba =) Denna dag har det varit full rulle.......i positiv bemärkelse men när man knatat upp 03.40 måndag - Fredag så är man lite sliten på Fredagsmiddan.....började dagen som vanligt på mitt Härliga Tallen,shit vad jag trivs där =) Sen hem och göra en storröjning......vid 12.00 dök Philip hem och med sig hade han syster Emma <3 .......vid 13.20 gick Emma och jag ut för att möta upp Ville vid bussen som varit i stan på Bror Hjorts Hus !!!! När vi gick ut så kom Mia & Zacke som va på väg hem.....och efter ytterligare några meters promenad kom Sara & Tuva,Sara premiärkörde själv hem till sin mor & far....duktigt Sara...va skönt att du själv kan ta dig iväg nu =) Så när vi plockat upp Lilla Hjärtat så blev det fullt HUS....även Linnéas boyfriend Tobias hittade ut.....sen har det lekts och tjattrats hela eftermiddagen =) Linnéa stod för matlagningen till middagen idag,och det blev supergod kycklinggryta =) Nu är det bara pappan,jag,Ville,Mia,Zacke,Linnéa och Tobias hemma och dom sitter och blänger på fotbollen. Mia underhåller Zacke & Ville med ngt spel på Ipaden =) Jag har börjat och kommit en bit på Lill - Snorres huvjacka =)

2 kommentarer: