Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 28 oktober 2011

Fredagskäk alá Linnéa =)

Då har man gjort en jobbarvecka igen.......en ngt konstig sådan......inte på jobbet som tur är.....Älskar mitt jobb på Tallen.......Är slut i knoppen.......Iallafall så va det avröjning som vanligt när man kom hem......Och vid 11-11.30 så ringde Tim och frågade om jag ville ha McDonalds lunch för han skulle köpa till sig och sen hem och rasta Luddisen......Något överraskad jag blev ......Lilla Gubben tänkte på mor sin =) Sen hjälpte Linnéa till och hämta hem Vill Hjärtat från skolbussen ute vid 282:an,Snälla hon.....Ville va vid gott humör när han kom hem och ÄR fortfarande och sitter och tittar på Storebror Philip när han spelar nåt onlinespel på datan =) I dag är ju det Fredag och det innebär ju numera att det är Linnéa som ska stå för middagen =) Vilket jag är väldigt tacksam för då mitt huvud är fyllt med annat just nu =( och det skulle bli en pastakycklingsallad med massa gottit i.....och nu ska det intas lite kaffe !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar