Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 26 oktober 2011

Fortsätter.................................

Älskar



Ibland är man ju tvungen att göra saker som man absolut aldrig skulle göra frivilligt.....idag va en sån dag för mig.....det gick bra och hade med mig ett stort stöd i Emma....Tack hjärtat mitt.......Ett steg tagit som säkert kommer att bli många fler............... Medans jag gjorde mitt besök va Pappan och Ville i stadsparken och lekte ...Ville älskar att leka i den lekparken.......Och när vi gick därifrån träffade vi svanen i svandammen......och den matade vi med Villes mellanmålsmacka.......men han ville inte ha så änderna va som galna istället =) Sen for vi förbi Willys på vägen hem och handlade lite gottit.......Sen gjorde Pappan pannkakor som serverades med sylt & grädde.......Nu leker pappan och Ville med lego för fullt,och spelar Star Wars Lego på X-boxen......Emma hade fixat två par mjukisar åt mig på nya affären Lager 157......Snälla Emmisen........Ja nu ska det fixas inför morgondagens arbete och skola........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar