Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 18 oktober 2011

Shit vilket väder det är ute !!!!!!





Snart blåser och regnar man väl bort......hua va otäckt det tar i ibland..........Här har vi tänt värmeljusen i alla lyktorna ....för rätt som det är blir det väl strömavbrott.....oj kom på att jag måste koka vatten och fylla på vatten i petflaskorna !!! Det va ju INGET KUL att gå ut och hämta Ville ute vid skolbussen idag....Jag va fullkomligt dyngsur när vi kom hem igen......Har känt mig lite halvruggig idag.......Ville han har lekt med sina BleyBlades idag och kom på hur man meckar itu dom....skitkul,när det blir mamman som måste sätta ihop dom.........Middag blev idag : Pasta & köttfärssås ..... Kul med Linnéa hon har suttit och stickat ett pannband idag och det blev riktigt bra,hon kan när hon vill mammas Lilla Linnéa <3 Kanske blir en som tar efter mammas stickintresse då =))) Och ingen bebis har det blivit ännu......åhhhh nu längtar jag riktigt efter den lilla prutten.......har stickat klart tröjan och börjat på mössan  som Lille Räkan ska få =) Näpp nu måste jag gå och fixa vattnet innan strömmen går =)

2 kommentarer:

  1. Vädret har varit lite bråttom idag *ler* och glömde vrida på lyset gjorde de åxå.... Man blir så tung i huvvet såna här dagar. Och inte verkar det bli bättre....
    Tur att nån tror på min viktminskning *ler*

    SvaraRadera
  2. Han kommer väl inatt i ovädret, sist han funderade på att kika ut var när det var fullmåne... Jag får ju bara monster barn. ;-)

    SvaraRadera