Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 11 oktober 2011

Jag HANN !!!!!!!

Till "Lill-Snore" <3

Vill inte visa vad han käkar =)

Men det blir spår av resterna =)

Göra klart lilla huvjackan innan "Lill-Snorre" damp ut =) Va glad jag blev,va ju inte alls för så många dagar sedan jag började och det har ju varit lite rörigt i huvudet här ett tag......Men jag HANN !!!!! Så ikväll ska jag börja på en ny liten tröja som Linnéa fått välja färgerna till....blir nog jättefint med dom =) Hämtade hem Lilla Hjärtat som va som vanligt sprudlande glad när han kom av bussen.....och ännu gladare när mamman hade bakat kladdmuffins åt honom......Käkat pizza till middag och sen frågade vi Boman om han kunde skjutsa ner Linnéa & Ville till grillen för att köpa lite gottit till fotbollen ikväll och det ville han........så nu är kvällen räddad =) Med chips & dip och start av en ny stickning.....kan det bli bättre.....Ja det ska ju vara att Sverige vinner då,då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar