Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 19 oktober 2011

Kanske ......Kanske..........Hoppas ........Hoppas.......

Mitt "Superhjärta"
Skuttade som vanligt ur sängen tjugo i fyra.........och såg mina fyrfota vänner när jag gick ut till bussen idag.......Hua hjärtat slår så man tror det ska hoppa ur kroppen när man möter två STORA älgar........Jobbade och där gick allt på som vanligt.....bara det att jag saknar en av mina jobbisar.....Hem och röjde huset fattar inte hur dom kan smula ner och stöka till ......men tonåringar är värre än ett gäng 4-åringar !!!! Man tjatar och tjatar om att :::: Ställ i disken,lägg i tvättkorgen M.M ......men görs det då......No.... och när man säger till , så får man till svar : Just ja.....gör det sen......!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hämtade hem Älskade Lilla Hjärtat......Till middag gjorde vi Köttfärsgratäng...jättemumsigt......Nu har Linnéa åkt hem till Tuva =))))))))) Och pappan är ute och kör ett rullskidepass.....Så nu ska vi ta en kopp kaffe och sticka klart mössan till Lilla Räkan......som vi nog får träffa alldeles alldeles snart =))))))))Det turkosa/svarta setet kommer bli så fint till "Bebben" =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar