Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 8 oktober 2011

Så har det blivit kväller........................

BeyBlades bana ????

Nyfunna lekkamraten Tobias =)
Fortsättningen av dagen har varit lika lugn......Julia for iväg för att sova över hos storebror Micke.........Men Philip kom hem tidigare från sitt lan med polarna......nu ska han iväg in till storasyster Mia =) Linnéa och Tobias kollar tvn.....Ville är så himla förtjust i Tobias och tar varje chans han får att se till att Tobias lattjar med honom........Middagen idag bestod av kycklinggrytsresterna från igår,men jag kokade pasta och hade i direkt i grytan och det blev jättegott =) Härlig gryta som räckte till två middagar......Ville stackarn har fått så ont i magen och ligger och kollar på tv med pappan.....stackars Lilla Hjärtat......hoppas det släpper snart,har ingen aning om vad det kan va.....har ju bara i minnet när han fick sin tarminvagination och det vill jag INTE vara med om igen....näpp nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig med stickningen en stund =) Gokväller på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar