Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 5 oktober 2011

Sot....sot .....sot !!!!!!

Jag säger bara......KARLAR........Pappan i huset är hemma idag för att fixa diverse saker som inte hinns med på helgerna då det är en massa annat hela tiden !!!! Som tex sota kaminen i köket......och det börjar han med utan att täcka över den......vilket resulterar i att sot kommer ur springorna där plattan är för att kunna koka och göra mat !!!!!!! Det va sot överallt.......Jag blev GALEN.......är ju inte det lättaste att få bort sådant.....men nu hoppas jag att jag lyckats få bort det =) Men då blev jag desto gladare när posten hade med sig mitt budade garn från Tradera....så nu ska det stickas en liten huvtröja till Lill-Nisse !!!!! men först ska jag ta mig en kopp kaffe och lugna ner nerverna efter sotstädet och medans pappan är hos tandläkaren med Lilla Hjärtat........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar